UTSOLGT: Hans H. Grelland om følelser

Arrangementet er utsolgt.

Hans Herlof Grelland bor i Grimstad og utga i vår fagboken «Om følelsene». Grelland har master i filosofi og er professor em. i kvantekjemi ved UiA. Han har undervist i temaer som inngår i både filosofi og psykologi, og han har lang erfaring i både personlig veiledning og sjelesorggrupper.
Forlaget sier om boken:
«Hva er følelser? Hva betyr det når vi blir glade, triste, sinte eller har angst? Denne boken gir en moderne innføring i følelsene med utgangspunkt i at en følelse alltid har en mening, og at nøkkelen til å forstå følelsen er denne meningsdimensjonen. «Om følelsene» vil være en hjelp til å forstå egne og andres følelser, og gir et godt grunnlag for alle som i sine fag og sin profesjonelle praksis må forholde seg til følelser».
Innledning ved forfatteren etterfulgt av samtale.

Gratisbilletter legges ut her 27. oktober.

Billetter

Billettene frigis 27. oktober.

03 nov 2020