AVLYST: Film: Dyrene i Hakkebakkeskogen

AVLYST! En gang i måneden snurrer vi film i Salen. Filmene er knyttet opp mot dagsaktuelle temaer eller Norgespremierer på nye filmer. Det vil være billetter til noen av visningene. Du kan lese mer om filmen her.

Gratis inngang!

Dyrene i Hakkebakkeskogen

Tid: Lørdag 14. mars kl. 10.30
Spilletid: 72 min.
Norsk tale.
Spillefilm
Utgitt: 2016
Passer fra 4 år.

Dyrene i Hakkebakkeskogen er basert på Thorbjørn Egners klassiker med samme navn. I Hakkebakkeskogen bor Klatremus og de små vennene hans i konstant fare for å bli spist av Mikkel Rev og andre rovdyr som ikke klarer å skaffe seg mat på ærlig vis. Når Petter Pinnsvin i tillegg forsøker å spise fornuftige Morten Skogmus sin bestemor, er det på tide å lage en lov for å regulere lovløsheten i skogen. Bjørnen Bamsefar hjelper dem med å innføre loven: Nå skal alle dyrene i skogen være venner og det er forbudt å spise hverandre. Men Mikkel Rev er fortsatt sulten.

Omtale hentet fra www.filmrommet.no

Verdens villmarksdag markeres 3. mars. Vi feirer dette med å gjøre et dykk inn i naturen!

Arrangementet er ferdig.

Dato