Torsdagskveld på biblioteket: Litterær festaften med Trude Teige, Øystein Wiik og Cathrine Evelid

Vi inviterer til en FESTAFTEN med tre av høstens bokaktuelle forfattere.

Billetter

Gratisbilletter fra 21.11 kl. 10.00.

Trude Teige er journalist og har jobbet som både reporter, nyhetsanker og programleder i TV2. Hun har skrevet en rekke svært populære bøker, både historiske bøker og krimromaner. I høst kommer den sjette boken om journalisten Kaja Coren; Aldri tilgi. Denne gangen handler det om det aktuelle tema #Metoo.

Øystein Wiik er en etablert krimforfatter i tillegg til sanger, skuespiller og musikalforfatter. Denne høsten kommer krimboken Tredje gang du dør som forlaget beskriver som en eventyrlig krim fra Oslos bakenforliggende verden. Det handler om illegal organhandel og etnisk rensing.

Cathrine Evelid er oppvokst i Kvinnesdal og er utdannet billedkunstner. Hun debuterte i 2012 med romanen Mamma er en countrysang som fikk en av de mange svært gode kritikerne til å uttale at den «skinner som en perle». Denne høsten er hun aktuell med sin fjerde roman; Lyden av fjell.

Det blir boksalg og signering.

Hilde Elise Bie fra Grimstad bibliotek samtaler med forfatterne.

28 nov 2019