Velkomment til et møte med to av våre fremste forfattere.

Gaute Heivoll kom på sensommeren ut med romanen «Forklaringen» som har høstet svært gode kritikker og høye terningkast. NRK sier: Uroa Heivoll skriv fram, og som mange krimforfattarar bør misunne han, må ikkje forvekslast med uhygge…Tvert i mot: han skakar oss fordi mordaren liknar temmeleg mykje på oss andre.
Det gjer Gaute Heivoll til ein viktig forfattar.”

Benedicte Meyer Kroneberg er i høst aktuell med romanen «Svalbardnotatene» om Birgitte som ankommer Svalbard for å ha en utstilling, et sted hvor hun bodde et år som barn. Forlaget sier: (romanen) er et tett drama satt i den største villmarken av dem alle. Det er en roman om svik og forsoning, om hukommelse og historie. Og om den viktigste saken, klimakrisen, og hvordan den påvirker alt og alle.

Billetter

04.11.2021