Collage om arrangementet forsnakk til teaterstykket "Eg er vinden", av Jon Fosse.

​Kilden Teater og Grimstad bibliotek inviterer til en forsnakk til teaterstykket «Eg er vinden» av Jon Fosse. Skuespiller Morten Espeland og Kildens teatersjef Valborg Frøysnes besøker Grimstad bibliotek for å prate om stykket og Fosses forfatterskap.

«Her er det fint
er det ikkje
– dei gråe skjera
og steinane der i fjøra
og så der ute bak der
der er havet»

Kva skjer med to menn i ein båt på veg der hav og himmel møtast? Kven er dei? Kva vil dei kvarandre? Og kva vil Jon Fosse med oss?

For fyrste gong set Kilden Teater opp eit stykke av Jon Fosse. Han er i dag ein av dei mest spelte samtidsdramatikarane i verda, og har lenge vore ein aktuell kandidat til Nobelprisen i litteratur.

Torsdag 28. januar er det premiere i Grimstad kulturhus på Kilden Teaters forestilling «Eg er vinden» av Jon Fosse.

Alle som kommer er med i trekningen av to billetter til teatertstykke!

Velkommen!

Billetter