Arrangementet er utsolgt.

Hans Herlof Grelland bor i Grimstad og utga i vår fagboken «Om følelsene». Grelland har master i filosofi og er professor em. i kvantekjemi ved UiA. Han har undervist i temaer som inngår i både filosofi og psykologi, og han har lang erfaring i både personlig veiledning og sjelesorggrupper.
Forlaget sier om boken:
«Hva er følelser? Hva betyr det når vi blir glade, triste, sinte eller har angst? Denne boken gir en moderne innføring i følelsene med utgangspunkt i at en følelse alltid har en mening, og at nøkkelen til å forstå følelsen er denne meningsdimensjonen. «Om følelsene» vil være en hjelp til å forstå egne og andres følelser, og gir et godt grunnlag for alle som i sine fag og sin profesjonelle praksis må forholde seg til følelser».
Innledning ved forfatteren etterfulgt av samtale.

Gratisbilletter legges ut her 27. oktober.

Billetter

Billettene frigis 27. oktober.

03.11.2020

Billetter: