Er det få uleste bøker igjen hjemme? Nå kan du bestille bøker, filmer og lydbøker som takeaway! Hvis du vil være med på dette, så følger du følgende oppskrift:

Reservering

Gå inn på www.grimstadbibliotek.no, trykk på «Mine sider», og logg deg inn med ditt lånekortnummer og PIN-kode. Deretter reserverer du det du ønsker å låne. Det er maks fem bøker pr. låner. Du vil få beskjed når lånene er ferdig pakket. Kontakt oss på tlf. 46864372 mellom kl. 12 og 14, mandag til fredag om du ikke har PIN-kode.

Du kan også hente reserverte bøker med reserveringsnummer fra og med nr. 1881. For å få disse utlevert så må du oppgi hentemeldingen eller nummeret du har fått. Reserverte bøker kan hentes i samme tidsrom som de andre take-away-bøkene (se avsnittet nedenfor).

Det er dessverre ikke mulig å fjernlåne fra andre biblioteker, så det er derfor kun materiale vi har inne på hovedbiblioteket som kan bestilles.

Henting

Lånene kan hentes tirsdager og fredager mellom kl. 14.00 og 16.00, ved inngangen i 2. etasje (mot lyskrysset). Ring oss på tlf. 46864372 når du ankommer, og oppgi enten navn eller reserveringsnummer. Lånene vil da bli pakket i poser, og lagt utenfor døren ferdig utlånt med forfallsdato 2. juni. Vi ber deg om å holde god avstand når lånene skal hentes.

Lurer du på noe? Kontakt oss på grimstad.bibliotek@grimstad.kommune.no, eller ring oss på 46864372 mellom kl. 12 og 14, mandag til fredag.