Grimstad er Henrik Ibsens og Knut Hamsuns by. Og det finnes mange spor etter de to verdensberømte dikterne i byen. På samme måte som Grimstad har satt spor i deres dikting. Therese Strupstad Hagen er formidlingsansvarlig ved Grimstad bys museer, og tar deg med på en reise i dikternes fotspor. Du får høre fortellinger fra tiden da Grimstad var hjemsted for verdensdikterne.  Om forelskelser, spottevers og de gjengrodde stier.

Velkommen til en litterær og lokalhistorisk formiddag på biblioteket!

Sted: Salen

Begrenset antall plasser. Kun åpent for publikum fra Grimstad kommune.

Påmelding i forkant til Grimstad bibliotek: telefon: 37250190 epost: hilde.elise.sakariassen.bie@grimstad.kommune.no

Har du behov for transport? Frivillighetssentralen kan hjelpe. Meld fra om eventuell transportbehov ved påmelding.

Arrangementet er et samarbeid mellom Den Kulturelle Spaserstokken, Frivilligsentralen og Grimstad bibliotek.

11.05.2021
Kl. 12.00-13.00